Følgere

tirsdag 15. februar 2011

Tussi og matfar


Jeg gjorde kål på mitt årelange singelliv tidlig i 2010. Og Tussi fikk en matfar. Det var "kjærlighet fra første pinnekast" mellom de to:) Roger falt pladask for denne 9 mnd gamle villbassen (det skjønner jeg godt...) og Tussi falt pladask ho også (skjønner det også godt ..)
Det var litt sånn i starten at hunder -de skulle ikke opp i sofaen. *Fniiis*
slik endte det:





Utrolig hvor fort man skjønner at de er sabla gode å kose med disse dyra... hehe
Nå har vi forøvrig fått ny sofa og da får ikke frøkna komme opp i den, men jeg luuuurer meg på om ikke det forekommer likevel;)))

Når Tussi vil noe så er det Roger ho kommuniserer med. Tusler bort til han og ser han inn i øynene. Og gir seg ikke før det er vann i skåla, katten utafor er sjekka,tissing er unnagjort ,favorittleiken er funnet eller hva det måtte være. Potesnurr kalles det:)Det er ingen som er så gøy å leike med som matfar. Dra og løpe etter pinne og leike med ball.



Til og med bilkjøring er ikke så verst. Og det er et "priceless moment" når jeg ser de to tusle ned veien her. Tussi og matfar, hånd i pote:) klare for nye opplevelser. Lurer på hva de prater om da:) Kanskje om hvor håpløst streng matmor er???

De er heldige - begge to:)

1 kommentar: