Følgere

søndag 13. februar 2011

Her er jeg igjen!



Jeg vil ikke engang tenke på hvor lenge siden jeg har vært her inne og skrevet noe, så vi dropper alt det og går rett på sak:) Jeg er fortsatt verdens beste Tussi, som mamma sier! Og jeg har fått en pappa siden sist også, ja Nallepappa er jo årntli pappan min da, men han jeg bor sammen med hele tiden heter Roger og vi digger hverandre vi!Det beste er hvis vi kaster pinner. Det er det morsomste jeg veit!
Jeg har flytta også. Det var et fryktelig stort hus å passe på for lille meg. Både oppe etasje og nede etasje. Puh. Men nå har jeg fått oversikt så nå er det heeelt i orden. Bare denna flokken min kunne samla seg litt oftere, jeg blir jo helt tullerusk hvis vi mangler noen. Før var vi jo bare mamma og storebroren min , Daniel. Nå er vi to til og det er ikke bare bare å passe på alle de skal jeg si dere!

Jeg har blitt 1 år og 8 mnd og har blitt tett i øra sier mamma. Hva i alle dager er det for no tull. Jeg hører jo så godt som bare det! Men det hender mamma maser så grååådig at jeg skal komme til ho når det er noe som er myyye gøyere å se på. Så da later jeg kanskje som at jeg er tett i øra da:)

Ser dere forresten hvor flink jeg er til å ligge og bli på fotballbanen? Jeg er kongegod på det:)

Men dere! Nå sier mamma jammen at vi skal på Brandsøyåsen! Det er så gøy så da må vi snakkes litt seiner:)))
TUSSINUSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar